Твори класичної музики
Опис твори класичної музики по П.І. Чайковському «Хочете знати процес мого твору? На це відповідати докладно досить важко, бо до крайності різноманітні обставини, серед яких з'являється на світло те чи інше твір ... Перш за все я повинен зробити дуже важливе для роз'яснення процесу твори підрозділ моїх робіт на два види: 1) твори, які я пишу за власною ініціативою, внаслідок безпосереднього потягу і чарівною внутрішньої потреби; 2) твори, які я пишу внаслідок зовнішнього поштовху, на прохання одного або видавця, на замовлення, як, наприклад, сталося, коли для відкриття політехнічної виставки мені замовили кантату і т.п. Поспішаю обмовитися. Я вже з досвіду знаю, що якість твору не залежить від приналежності до того чи іншого відділу.
- Вы можете скачать музыку бесплатно и без регистрации самые популярные mp3 песни, можно послушать и скачать хит-парады песен, все стили, тысячи исполнителей, миллионы композиций и все бесплатно
Дуже часто траплялося, що річ, що належить до другого розряду, незважаючи на те, що початковий поштовх до її появи на світ виходив ззовні, виходила цілком вдалою, і, навпаки, річ задумана мною самим, внаслідок побічних обставин вдавалася менш ... Для творів , що належать до першого розряду, не потрібно жодного, хоча б найменшого зусилля волі. Залишається коритися внутрішнього голосу ... забуваєш все, душа тріпоче від якогось абсолютно незбагненного і невимовно солодкого хвилювання, рішуче не встигаєш слідувати за її поривом кудись, час проходить буквально непомітно. Для твори другого розряду іноді доводиться себе налаштовувати. Тут часто доводиться перемагати лінь, небажання. [...] Кожен епізод обраної програми викликає відповідну музичну ілюстрацію. Цей період роботи, тобто скіццірованіе, надзвичайно приємний, цікавий, часом доставляє абсолютно несподівані насолоди, але разом з тим супроводжується занепокоєнням, якоюсь нервової збуджений ... Зате приведення проекту у виконання відбувається дуже мирно і спокійно. Звідки це є? Непроникна таємниця. Пишу я свої ескізи на першому-ліпшому аркуші, а іноді і на клаптику нотного паперу. Пишу дуже скорочено. Мелодія ніколи не може з'явитися в думки інакше, як з гармонією разом. Взагалі обидва ці елементи музики разом з ритмом ніколи не можуть відокремитися один від одного, тобто всяка мелодійна думка носить в собі обіцяну до неї гармонію і неодмінно забезпечена ритмічним поділом. Якщо гармонія дуже складна, трапляється тут же при скіццірованіі відзначити і подробиці ходу голосів, якщо гармонія дуже проста, то іноді відзначаю генерал-байки цифри, а в інших випадках і зовсім не намічаю баса, він залишається в моїй пам'яті. Ніколи слова не можуть бути написані після музики, бо як тільки музика пишеться на текст, то цей текст викликає відповідне музичне вираз. Інструментувати вже цілком дозріле і в голові до найдрібніших подробиць оброблене твір дуже весело. Не можна того ж сказати про переписку начисто творів для фортепіано, для одного голосу, взагалі невеликих речей. Це нудно іноді. Тримаюся я встановлених форм? І так і ні. Є такого роду твори, які мають на увазі дотримання певної форми, наприклад, симфонія. Тут в загальних рисах, я дотримуюся усталеною за традиціями форми, але саме тільки в загальних рисах, тобто в последовании частин твори. У подробицях можна скільки завгодно ухилятися, якщо цього потребуватиме розвиток цієї думки.