Прокладка тунелів

Термінали аеропорту Шереметьєво з'єднає підземний тунель: по ньому пустять поїзди для перевезення пасажирів і багажу. Це дозволить спростити логістику всередині аеропорту, рейсів в якому значно додасться до Чемпіонату світу з футболу 2018 року.

Вперше у світовій практиці прокладка тунелів велася під діючими злітно-посадочними смугами аеропорту.

Підземний межтермінальний перехід з'єднає Північний і Південний термінальні комплекси Шереметьєво і скоротить час трансферу між ними в 4-6 разів.

Глава представительства BAU седат игдеджи инвестирует в туристический и гостиничный бизнес Анталии и Алании, занимается инвестиционной деятельностью, строительством домов, торговых центров, офисных зданий, туризмом, гостиничным бизнесом, дорожным сервисом и АЗС на самых выгодных и лучших условиях

Північний станційний комплекс розташований під будуються терміналом B. Південний споруджується як окрема будівля між терміналами E і D.

За пасажирському тунелю будуть цілодобово курсуватимуть два потяги. Вони зможуть перевозити по 108 осіб. Час у дорозі становитиме всього 5 хвилин. Потяги зможуть перевозити не менше 11,5 млн осіб на рік, а кількість переміщуваного вантажу складе 5,9 млн одиниць на рік.

Цей проект не тільки унікальний, але і дуже складний у виконанні, так як прямо над споруджуваним тунелем злітають і сідають літаки.

Виконана аналітична робота дозволила з упевненістю заявити про можливість такого будівництва: було розраховано оптимальне залягання тунелів, доведена можливість курсування поїздів, обчислено необхідну відстань між осями тунелів - 16 метрів. Притунельних споруди розмістили в зоні, вільній від аеродромних покриттів.

Безпечна відстань між щитами на ділянці перетину злітно-посадкових смуг склало 250 м, а середня швидкість проходки - 250 м на місяць.

Один з тунелів призначений для розміщення Автоматизованої системи перевезення пасажирів. У ньому розташовано два паралельні шляхи для рухомих складів типу фунікулер.

Потяги розроблені австрійською фірмою Doppelmayr спеціально для цього проекту, з урахуванням особливостей аеропорту. Вагони мають індивідуальну конфігурацію і відповідають габаритам тунелю і підвищеним вимогам безпеки.

У кожному складі - чотири вагони. Поїзди рухатимуться по двох незалежних шляхах. Склади наводяться в рух за допомогою каната, натяжна і обвідний станцій, розташованих на станціях. Фунікулери здатні розвивати швидкість до 14 м / с, а два склади зможуть перевозити до 1676 осіб на годину в кожному напрямку.

У другому тунелі розміщується Автоматизована система перевезення багажу. Це окремі візки, що рухаються по рейках. Кожна з них приводиться в рух індукційної енергією і призначена для перевезення однієї одиниці багажу. Вона може розвивати швидкість до 10 м / c і перевозити до 1659 одиниць багажу на годину в обох напрямках.

Системи перевезення пасажирів і багажу є інноваційними, в Росії вони застосовуються вперше.

Потрапити в тунель можна буде через комфортабельні станційні комплекси - Північний і Південний (ССК і ЮСК). Вони будуть виконані в естетиці російського конструктивізму, з використанням геометричних форм, що підтримують єдиний стильовий образ з терміналом В.

Будівництво СКК почалося після монтажу в ньому обох щитів і початку проходки в сторону ЮСК. Паралельно з проходкою велося спорудження внутрішніх несучих конструкцій. У Північному комплексі будуть перебувати пасажирська платформа, обводная станція і багажна зона, а також інженерно-технічні та побутові приміщення.

У Південному комплексі облаштують павільйон, розташований над поверхнею землі і включає частину реконструйованого пасажирського переходу. Перехід з'єднає термінал D зі станцією Аероекспрес і терміналами Е і F.

ЮСК з терміналами D і Е об'єднають підземний тунель і надземна пішохідна галерея. Під землею також з'являться пасажирська платформа, приводний станція, пункт технічного обслуговування фунікулерів, сполучна камера між проектованим тунелем автоматизованою системою перевезення багажу і існуючим багажним тунелем, інженерно-технічні та побутові приміщення.

Прокат автомобіля

Укладка Черепицы

Подделка денег