Ефективність рекламної кампанії
Вимірюємо ефективність рекламної кампанії
А яка реклама краще - з рекламної мережі сайтів або та, що показується в результатах видачі на запит користувача? Адже і та, і інша роблять одне і те ж - призводять на сайт відвідувачів.
До сих пір багато рекламодавців оцінюють ефективність реклами по її кликабельности (CTR) або вартості кліка (CPC). Краще ж оцінювати її з точки зору корисності для користувача сайту. Як це зробити?
Вы можете заказать рекламу в яндекс директ для Вашего бизнеса, доступ наших клиентов к кампаниям и живой статистике, качественные тексты, реальное повышение уровня продаж по самой выгодной и приемлемой цене
Відвідувачі, які виконали цільове дію на сайті (наприклад, купили або залишили свої контакти для зворотного зв'язку), набагато цінніше тих, хто прийшли з реклами, переглянули одну або кілька сторінок і закрили сайт. Щоб зрозуміти, які відвідувачі більш корисні, потрібно використовувати спеціальні «лічильники» - системи веб-аналізу, які стежать за поведінкою користувачів на сайті.
Ми в основному використовуємо Google Analytics і Яндекс.Метрика, які можуть відстежувати будь-які рекламні кампанії. Це найбільш популярні системи для аналізу інтернет-трафіку, ефективності сайтів і будь-якої реклами, яка веде на сайт. З їх допомогою можна отримати дуже цінну інформацію - наприклад, скільки користувачів, які перейшли з реклами, зробили на сайті якась корисна дія (скачали файл або підписалися на розсилку).
Таким чином, ми не тільки допомагаємо нашим клієнтам збільшити кількість відвідувачів на сайті, але і стежимо за тим, якої якості відвідувачі приходять. Якщо вам цікава тема відстеження ефективності рекламних кампаній, почитайте статтю «Вимірюємо ефективність рекламних кампаній».
Як розміщуються контекстні оголошення?
Контекстна реклама створюється і управляється за допомогою спеціальних інтерфейсів, де створюються оголошення і ключові слова та відбувається оперативне управління рекламними кампаніями.
У Росії найбільш популярні:
Яндекс.Директ - російська система, що дозволяє розміщувати рекламні оголошення в пошуковій машині «Яндекс» і в Рекламної Мережі Яндекса (РМЯ) - на сайтах, де оголошення показуються за допомогою автоматичного визначення сенсу сторінок.
Google AdWords - система для показу контекстних оголошень на пошуковій машині Google, другий за популярністю в Росії, і в мережі сайтів, де оголошення також показуються за допомогою автоматичного визначення сенсу сторінок.
Скільки коштує контекстна реклама?
Однозначної відповіді з приводу того, у скільки обійдеться конкретна рекламна кампанія, просто немає. Головна особливість контекстної реклами - це відсутність фіксованої ціни «за одиницю товару». На відміну від інших видів інтернет-реклами, де рекламодавець платить за показ банера або рекламного оголошення, в «контексті» прийнята модель оплати тільки за клік (перехід) користувача по оголошенню - тобто, за конкретну дію користувача пошукової системи.
Ціна кожного конкретного кліка визначається аукціоном рекламних позицій, де враховується ставка ключового слова - максимальна вартість, яку рекламодавець готовий платити за перехід на свій сайт. Чим вище ставка, тим більша ймовірність, що оголошення буде показано на більш вигідною з точки зору рекламодавця позиції.
В результаті ціна кожного кліка може постійно змінюватися в залежності від ставок конкурентів і інших чинників, наприклад, використання автоматичних систем щодо коригування вартості кліка. За допомогою подібних інструментів автоматизації можна утримувати вартість кліка в заданих межах і управляти кампанією більш точно, ніж за допомогою стандартних можливостей інтерфейсів управління.
Ви хочете пошукати в Яндексі інформацію про холодильниках і вводите запит «новий холодильник». Разом з результатами пошуку ви побачите невеликі текстові оголошення, (вони розташовані зверху, знизу і праворуч від результатів пошуку), які відповідають вашому запиту і пропонують відвідати сайт, де про ці холодильники можна знайти інформацію і купити їх. У цьому випадку «» називається ключовим словом, за яким показується реклама.
Така реклама не дратує інтернет-користувача, не "лізе в очі», як яскраві графічні банери, і несе дійсно корисну інформацію. Часто цей вид реклами називають пошукової рекламою (SEM - Search Engine Marketing).
Рекламні мережі
Контекстна реклама також може розміщуватися в рекламних мережах сайтів.
Безліч сайтів в інтернеті не продають безпосередньо нічого з сайту, вони можуть містити інформацію на конкретну тему, роблять зручну навігацію по сайту і збирають на своїх сторінках безліч користувачів, які цікавляться даною темою. Власники таких сайтів ставлять на сторінки сайту спеціальний код рекламної мережі пошукової машини (наприклад, Яндекса) і заробляють гроші на рекламу, яку за них підбирає пошукова система і яка буде