Навіщо потрібна накрутка лайків і передплатників в Instagram

Вам траплялося заходити в абсолютно звичайний, нічим не примітний аккаунт, у якого чомусь величезну кількість передплатників? Якщо при цьому ви задавалися питанням, як їм вдалося зібрати таку аудиторію, я вам підкажу: є ймовірність, що вони її накрутили.

Як і навіщо накручують лайки і передплатників в інстаграм? У кожного аккаунта для цього своя причина і свій метод роботи. Давайте спробуємо розібратися, чому деякі це роблять і який сервіс для цього використовують.

Лучшая компания для покупки подписчиков guaranteed instagram followers огромный опыт в области IT и маркетинга, быстрая и успешная обработка заказов по самой выгодной цене

Навіщо потрібна накрутка лайків і передплатників в Instagram

Накрутка - це покупка лайків і (чи) передплатників через агентства, за допомогою сервісів або фрілансерів. У кожного власника аккаунта, який вирішив скористатися таким методом просування, своя причина. Втім, з усіх мотивів можна виділити 3 основних:

Збільшити «вага» аккаунта;

Особисті амбіції;

Участь в конкурсі.

«Вага» аккаунта

Просування в інстаграм - це багато роботи або рекламний бюджет. На жаль, минув той час, коли можна було зареєструвати аккаунт з оригінальною ідеєю і швидко зібрати аудиторію, потрапляючи в «популярне» і блоги, яким потрібен інфопривід. Сьогодні цікавих акаунтів і інфоприводів дуже багато і щоб привернути увагу нового читача потрібно серйозно попрацювати. Однак акаунти з великою кількістю фоловерів як і раніше викликають моментальний інтерес.

Коли людина заходить в новий для себе аккаунт і бачить, що на нього вже підписано 20k людина, перше, що він думає: «Як я його раніше не бачив? І що ж тут такого цікавого на 20 тисяч фоловерів? ». Рідко хто стане переглядати всі фотографії, вчитуватися в тексти, підраховувати співвідношення кількості передплатників з кількістю лайків і коментарів під фотографіями. Більшість перегорне пару фото і підпишеться, щоб не втратити і пізніше розглянути цей аккаунт пильніше. Саме для того, щоб у потенційних передплатників з'являвся такий інтерес і бажання підписатися, і накручують фоловерів.

Те ж саме можна сказати і про бізнес-акаунти. Для них кількість передплатників - це соціальне доказ, яке говорить: «Дивіться, скільки людей нам вже довіряють і підписалися на нас! Підпишіться і ви, ми класні! ».

Крім того, набір передплатників в інстаграм білими методами може розтягнутися на місяці. Іноді часу чекати немає. Наприклад, хтось хоче приступити до розкручування свого інстаграма і свого особистого бренду і прямо зараз готовий домовлятися про інтерв'ю в ЗМІ. Писати журналістам і презентувати себе - процес хвилюючий, особливо, коли робиш це вперше. Потрібно бути абсолютно впевненим у собі і в своєму професіоналізмі, щоб одним лише листом або телефонною розмовою зуміти викликати до себе інтерес.

Деяким подібної впевненості не вистачає і тому вони штучно «прокачують» свій аккаунт, щоб при розмові з журналістом, потенційним партнером або клієнтом їм було, що пред'явити. Це приблизно те ж саме, що портфоліо з проектами, які ти ще не робив, або прикрашене резюме при прийомі на першу роботу.

особисті амбіції

Instagram - це молода соцмережа і користувачі в ній, в основному, теж молоді. Згадайте, як в дитинстві ви сперечалися з друзями у дворі, у кого більше іграшок, у кого більше друзів або подарунків від Діда Мороза. З тих пір нічого не змінилося.

Багато викладають в інтернет фотографії свого шикарного відпочинку, нової машини, страв з дорогих ресторанів лише з однією метою - похвалитися. І з цієї ж причини їм необхідна велика і навіть величезну кількість передплатників або лайків під фотографіями - щоб утерти ніс подружці-суперниці або пустити пил в очі колегам (ну, або однокласникам).

Участь в конкурсі

Одним з варіантів вибору переможця в інстаграм-конкурсі є набір лайків. Хто набрав більше лайків під фотографією - той і переміг. Відповідно, якщо учасник не може похвалитися великою групою підтримки або геніальної конкурсній фотографією, він може вдатися до накрутці лайків.

Організатори намагаються стежити за чесністю учасників, та й самі учасники вже знають, що в конкурсах буває всяке. Але, тим не менш, поки будуть з'являтися конкурси з набором лайків, будуть і учасники, які будуть ці лайки накручувати.

Як збільшити число передплатників в Instagram

Новобудови бізнес-класу - переваги і недоліки

На Тернопольщину едут за замковыми руинами