Переваги бухгалтерського аутсорсингу
Переваги бухгалтерського аутсорсингу
Отже, компанія все-таки прийняла рішення про оптимізацію процесу свого управління і розглядає варіант передачі функцій щодо здійснення бухгалтерського і податкового обліку стороннього фахівця. Переваги, які вона отримає при цьому, цілком очевидні. Це можуть бути:
економія ФОП
- Для Вашего удобства предоставляется оказание услуг бухгалтера обслуживание и сопровождение компаний, ведение и восстановление бухучета, финансовая отчетность на самых выгодных условиях грамотными специалистами с многолетним опытом, по доступной и демократичной цене.
Залучення фахівців експертного рівня
Економія на офісних площах
Економія часу керівників
Гарантія якості і відповідальності
Розглянемо всі позиції по черговості.
По-перше, економія на фонді оплати праці і виплати в соціальні фонди:
- компанія позбувається від необхідності утримувати цілий штат бухгалтерії, в якому чисельність, як правило, дещо завищена виходячи з циклічності завантаження - в звітні періоди потрібно набагато більше працівників, а в проміжні їх практично нічим зайняти. При цьому ще враховуються відпустки, лікарняні листи та інші причини відсутності працівника.
- фахівець з боку може регулювати свою завантаження сам, йому оплачується не час, проведений за робочим столом, а конкретно надана послуга з обліку первинних документів, складання бухгалтерської та податкової звітності, здачі її в ИФНС.
Соціальний пакет, передбачений у багатьох організаціях, також економиться при зниженні чисельності персоналу.
По-друге, періодично виникає необхідність у вирішенні нестандартних завдань, отримання якихось консультацій.
- компанія не має можливості тримати в штаті висококваліфікованого фахівця рівня експерта - штатна ставка буде висока, а постійного завантаження йому забезпечити не представітсявозможним. Кваліфікований експерт не стане займатися роботою, яка істотно нижче його рівня компетенцій, а залучати його на разової основі дорого і не завжди оперативно.
-Фірма-аутсорсер, як правило, підбирає фахівців, вже є експертами в багатьох областях і яким доступні рішення задач будь-якої складності. Як альтернатива, така фірма має можливості залучення вузько фахівців для консультацій по нестандартних ситуацій, і це не відбивається на вартості послуг, оскільки відповідальність за їх якість несе сама фірма і як вона його забезпечує - проблеми суто її.
По-третє, економія складається через зниження розміру необхідних офісних площ.
-компанія, що має бухгалтерію в своєму складі, змушена орендувати площі з урахуванням цієї, як правило, немаленькою служби. Плюс необхідність забезпечувати фахівців оргтехнікою, канцтоварами - все це збільшує витрати підприємства і зменшує одержуваний прибуток
-Фірма, яка взяла бухоблік на аутсорсинг, вирішує питання робочих місць своїх співробітників і забезпечення їх необхідним обладнанням самостійно.
По-четверте, таке поняття, як час, чомусь рідко враховується як то, що можна заощадити, а даремно.
-компанія тратітчаси і дні на підбір кадрів, розробку і реалізацію програм навчання і перепідготовки. Всі завдання, пов'язані з управлінням персоналом в частині бухгалтерських служб автоматично збільшують необхідну чисельність кадровиків та юристів.
-сторін фірма вирішує питання управління персоналом самостійно і самостійно дбає про рівень компетенцій своїх співробітників.
По-п'яте, обсяг відповідальності власного і найманого персоналу дещо відмінний.
-персонал компанії за скоєні помилки може понести лише обмежену матеріальну відповідальність, прописану в трудовому договорі. Як правило, розмір її невеликий, якщо фахівець не є матеріально-відповідальною особою. Максимум - можна звільнити працівника, який вчинив грубу помилку, що стала причиною виникнення податкових санкцій.
-сторін організація укладають з компанією договір, в якому передбачаються фінансові санкції за нарахування з боку податкових органів штрафів і пенею, якщо їх причиною стала помилка організації-аутсорсера. Обсяг відповідальності чітко визначається і зрозумілий обом сторонам.
Звичайно, всі позитивні сторони від такої оптимізації процесу бухгалтерського і податкового обліку можуть проявитися не одномоментно і в різних обсягах. Це залежить, по-перше від розміру необхідних витрат на впровадження заходів щодо оптимізації чисельності персоналу (наприклад, витрати по скороченню штатів), а по-друге, від самого обсягу бухгалтерського аутсортинга:
стороннімспеціалістам може передаватися тільки складання звітності в ФНС і фонди
на сторону може бути віддано тільки ведення обліку, а звітність становитиме головний бухгалтер самого підприємства
на аутсорсинг буде передаватися повний цикл бухгалтерського та податкового обліку, починаючи з відпрацювання первинних документів до здачі звітності в ФНС і фонди.